میدانی درد چیست ؟
نگاهت که رفت …
نه !!!
شاید شانه ای که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
دل شکسته ام …
نه!!!
اعتمادی که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
تنهاییم …
نه!!!!
نمیدانی .
تو نمیدانی که دختر بودن درد است .
دختر که باشی رفتن نگاه ها و دست ها سخت میشود.
دختر که باشی راحتر میشکنی .
دختر که باشی نگاه ها فرق دارند .
حتی اگر به تمام دنیا خوب نگاه کنی باز تمام دنیا میتواند به تو بد نگاه کند….
دختر بودن گاهی واقعا یک درد است …. !

 

 



نظرات شما عزیزان:

k
ساعت16:42---12 شهريور 1392
سلام.ممکنه ی روز ب واسته ی وبت یکی بیاممو بگیره میخوام اینوبهش بگم: توک میدونی... آخه همه ی غمامو ب تو نگفتم آخه نخواستم از چشم توبیفتم.من کسی بودم ک ازخودم روندمش حتی بشت سرش کلی ح زدم...چون میدیدم این روزا رو.میخوام بدونه ک هنوزم دوسش دارم ولی جاده دیگه نمیتونه ماروبهم برسونه فاصله ی کوچیکمون اندازه ی آسمونه.امیدوارم ی روز بتونه منوبا همه ی مشکلاتم بفهمه. مهساجون وبت خ قشنگه

علی
ساعت14:24---6 شهريور 1392
سلام
اومدم


علی
ساعت17:37---5 شهريور 1392


علی
ساعت16:33---5 شهريور 1392
سلام.خوبی؟
دیدم سرت شلوغ گفتم مزاحم نشم
موفق باشی


هستی
ساعت16:39---25 خرداد 1392
سلام وبت عالیه می یاتوی وب من نویسنده ببشی

هستی
ساعت16:38---25 خرداد 1392
سلام وبت عالیه می یاتوی وب من نویسنده ببشی

afshin
ساعت17:03---21 ارديبهشت 1392
سلام ب منم سر بزن من بهت سر زدم مطالبت جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:42 ] [ mahsa ] [ ]