بخوریم به سلامتی

 



نظرات شما عزیزان:

BIKAS
ساعت22:38---2 شهريور 1393
بسلامتی همه بیکس ها

جورواجور
ساعت0:05---17 مرداد 1393
سلام مهسا جان
مرسی عزیزه دلم...
خیلی دوس دارم بیای سایتم و اونجا بهم کمک کنی


فرهاد
ساعت7:31---27 تير 1393
سلام مهسا جان خوبی؟

خسته نباشی

خواستم بگم اسم سایتم عوض شده لطفا تو لینک دوستان درستش کن

مشخصات قبلیم:

عنوان : سایت تفریحی نودهشتیا

مشخصاتی که میخوام جایگزین کنی واسم:

عنوان : سایت تفریحی جورواجور

لینک :http://jooorvajooor.rozblog.com


نسیم
ساعت11:32---3 تير 1393
به سلامتی اونی خودم بهش گفتم دیگه مزاحمت نمیشم ولی الآن کلی دلم براش تنگ شده
وب منم سربزن خوشحال میشم


single
ساعت16:58---18 ارديبهشت 1393
عالی بود. ب منم سر بزن

single
ساعت16:46---18 ارديبهشت 1393
عالی بود. ب منم سر بزن

نیما
ساعت4:27---13 ارديبهشت 1393
سلام عزیز
وب عالی داری
عزیزم انجمنی دارم که شما رو دعوت به بازدید میکنم
خوشحال میشم عضو انجمن پاتوق من و تو بشی
بیا از من و تو ما بسازیم
به امید روز های بهتر
انجمن پاتوق من و تو
www.patoghmanoto.ir
بهترین ها از آن تو باشد


atefeh
ساعت18:00---27 فروردين 1393
خودم "آس" و رفیقام "خاص"

دنیا ماله "ماس" وﮔﻮﺭﻩ ﭘﺪﺭﻩ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ "ﻧﺨﻮﺍس"

ﺳﺮﻣﻮنم "ﺑﺎﻻس" ﭼﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻣﻮﻥ "ﺧﺪﺍس"

ﺍﯾﻨﻢ ... ﺭﺍﻫﻪ "ﺭﺍﺱ" ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ "ﻧﺨﻮﺍس"

ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻨﺪ "ﺟﻤﻠﺲ" ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﮕﻦ "ﺧـــــــــــــــــﺎﺹ"

(پرچممونم همیشه بالاســــــــــــت)


negin
ساعت19:42---9 دی 1392
بايد يه نكته ايرو تصحيح كني تاجماعتو ب اشتباه ننداري اونم اينه كه شمابوردوزلي نه ويسكي خور!!!!!!مرسي خيليييييي خنديديم ب قول دهه هشتادي ها خيلي فان بودو خيلي هم جالب همه بكيد زيارت قبول اخه بعد دو روز كانكت شدم
اي جه خوبه sms ايرانسلي نيس ادم هي مينويسه البته خدايانكرده عزيزان فك نكنن بنده ايرانسل دارم هااا؟اصلا اينطور نيس من ازهمون اولش باكلاس بودم
خييييييلييييي مرسييييييييييي


فافا
ساعت18:03---9 آبان 1392
خیلی تلاش کردم تا وبت برام باز شد
ممنون که لینکم کردی لینک میشی دوست جدیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 فروردين 1398برچسب:, ] [ 17:36 ] [ mahsa ] [ ]